Sara - sååå tråååkigt...

... att vara sjuk!!! Okej när man är lite sådär hostig och snuvig, men feber på det och man orkar fasiken ingejävlating! Det enda jag har orkat göra idag är att packa ner glas och koppar i en låda, gått fram och tillbaka till coop i vällingby för att köpa risgrynsgröt. Annars har jag typ legat... Nu ska jag försöka tagga till med en alvedon och så ska vi åka och hämta sängen hos pappa och så ska jag äntligen få se lägenheten! Hade ju varit roligare om jag varit pigg, men nu äre som det är...

Juste, mamma ringde vid två tiden och då brast det, "mamma jag är sjuk, jag orkar inte *gråtgråt*" Alltid så känsligt när mamma ringer eller är i närheten när jag är sjuk ^^ en riktig mammagris är vad jag e! En stolt sådan :)

Tråkigt är det ju också att jag missar middagen hemma hos Johanna ikväll :(( men jag tror att ni faktiskt har det bättre utan mig där ikväll, en självömkande Sara kan bli rätt tråkigt i längden ;)

Ha så kul ikväll! Saknar er flickor ♥


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0