Sara - lite rädd blir man

okej allstå jag kommer inte ihåg mycket från i lördags verkar det som..

Min lördag from PURE:
Vi gick in, tog oss en drink. Gick till dansgolvet och drack upp. Sen till toaletten. Sen toaletten igen för att följa nicole. Fick en till drink av Rikard, drack upp den (antagligen). Gick till andra dansgolvet. Gick till baren och köpte en till drink och antagligen drack jag upp den oxå. Sen var det tydligen stängnings dags och så gick vi ut.

Jag trodde att vi skulle vidare men vi var på väg till donken. Där fick jag en hamburgare (vet inte av vem, Lina?). Gick på toa och åkte hem.

Och förstå då att jag trodde att klockan var två när jag kom hem, för det var så här fort allt gick för mig. Kommer inte ihåg någon film eller ngt luciatåg! Lite rädd blir jag faktiskt.. Men jag frågade Sofie om jag var odräglig och det tyckte hon inte att jag hade varit! Skönt :)

Men glad var jag, Askul kväll ialla fall! Alla var så glada och pepp, måste göras om! Men då ska jag skippa några av driknarna och vara lite mer påät (nytt ord som jag kompå nu)...

PUSS

Vad önskas?
Postat av: Sara

Gav jag dig en hamburgare? nää.. tror du betalade den på kort bara att jag slog in koden? (suddigt minne jag me) Filmade dig i taxin påväg hem då du skrek i fel rondell att vi skulle upp. Är väl kul att du va så full och så glad! brukar ju oliksom vara tvärt om när du är så full!? fniss* :P

2010-12-16 @ 17:42:54
Postat av: Lina

fråga mig inte varför jag skrev sara :D

2010-12-16 @ 17:43:23
Postat av: Sara

juste fasiken, det kommer jag ihåg att jag var på väg att visa fel väg hem till mig! haha! vilken tur att jag inte åkte själv då ;) kan du min kod? haha fattar nada om den dära burgaren!



och joo, det kom ju sen lina ;p

2010-12-16 @ 18:04:12
Postat av: Lina

tror du jag kan din kod? kommer ju inte ens ihåg om de va så ? :D haha inte bara du som har luckor ;D



Just jaa.. de kom sen ;D

2010-12-16 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0