Sara - ...

Så irriterande! hade skrivit ett inlägg och sen råkar jag klicka bort det!! bajs... Aja, skulle mest bara säga att lina är bra! Så här blev mitt hår:



Nu ska jag iväg på avskedsmiddag för de fyra muskitörerna Simon, Erik, Putte och Arjan! Lite jobbigt faktiskt nu när jag tänker efter... Han ska vara borta 3 veckor, när jag har lov också! Bra tajming, men har jag och simon nånsinn haft det i vår förhållande ? ;) Nope.

Aja, hoppas att alla fina mår toppen!! Hörs på fb ang. nyår :D Jag har kommit på ett förslag till mat:
Lax i ugn, pressad potatis och någon jättegod sås (sofie?;)) och massa avokado som förrätt eller i en sallad! och sen chesekake som efterrätt, eller nått.. ett förslag :)

PUSS

Vad önskas?
Postat av: Sofie

Superfint, du passar så bra i det där mörka! :)



Jag o amanda har pratat lite om mat också, o då tänkte vi förrätt - toast skagen o avocado, potatisgratäng o fläskfile med kanske såser som black and white, efterrätt funderar vi kanske på o hoppa? Eller vad tror ni, det blir ju jämnt så mycket mat, vi ska ju få i oss dricka också;)

Fast om alla gärna vill ha efterrätt så kan jag gärna göra en cheescake, eller om vi ska ha lite vanlijkesella + digestive med hallon??

Oj det blev en bok:)



2010-12-29 @ 08:49:33
Postat av: Sofie

Om vi ska ha lax med pressad potatis så ere ju gott med romsås, men det kanske inte alla gillar så då kan man ju även ha en citronpepparsås till. :)



Nu får alla lägga en röst för vad de helst vill ha för mat på bordet till nyår!

2010-12-29 @ 08:52:07
Postat av: johanna

jag är på en kombi: potatisgratäng och lax :p men ni andra kan ju äta kött om ni vill, så kan jag äta lax själv? och så är jag för en cheesecake, bara för att sofies är såå himla goda och man äter dom alldeles för sällan ;) ;)

2010-12-29 @ 10:41:08
Postat av: Sara

eller så gör vi så att de som vill ha lax får laxoch de som vill ha kött får kött ;) det lär vål gå ganska bra! :)

2010-12-29 @ 14:28:55
Postat av: Sofie

Fick precis veta att vi ses ikväll ju, trevligt trevligt! :)

Härligt johanna, då lovar jag o baka en till nyår;)

2010-12-29 @ 15:34:45
Postat av: IDA

SÅ SNYGGT!!!! Jag jobbade å va me barn idag så jag kunde inte komma in. men fin som en dag va precis va du va och är. ses på lördag min sockerbit!! =)<3

2010-12-30 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0