Lina, inatt drömde jag..

.. att vi alla tjejer skaffade ett kafe. De låg ute på lambarön. Ni vet ön som ligger här närmast hässelby. De va ett gamalt dykar rum eller liknande. Jätte mysigt. Vi fixade i ordning de här stället och öppnade kafe. Vi skulle ha hand om visa dagar var.
Under första veckan va vi ju såklart ute på helgen och bestämde att fia som då skulle ha hand om söndagen inte behövde öppna på söndagen för då skulle ju vi ändå va bakis. Men jag pigg som jag var på söndag morgonen åkte ut till ön bara för att städa och fixa lite extra. Då strömar de in kunder som vill ha kaffe. Jag får låtsas att jag har öppet och ställer mig och gör kaffe och te. Ringer i panik till fia, som då planerat annat och inte kan komma.  ringer Sofie som också planerat annat och inte kan komma. Men allt gick bra, vette fan om folk hade med sig egen mat för inte gjorde jag nån men folk åt iaf. De va till och med öppen spis som på landet. Man va tvungen att åka båt ut till kafet också. Där turades vi om att åka över och hämta folk också. En sån himmla mysig dröm!

Ett litet företagande... vad sägs? ;)

Vad önskas?
Postat av: Sofie

Jag e på! När startar vi??



Satan vad mysigt:)

2010-12-15 @ 11:11:20
Postat av: Sara

åh vad mysigt! jag skulle då inte banga!

2010-12-15 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0