stella - kräftskiva?

Hej mina fina vänner!
Nu är vardagen igång med allt som hör till och lägenheten kommer helt plötsligt lite efter. Igår kväll försökte jag iaf skruva ihop TV-bänken och hyllan som påbörjades så fint i lördags natt ;) Den är nästan klar, men lådan blev helt sne, så hyllan över går inte ner o ja, ni förstår ju! Och idag kom mitt nya kylskåp också :)
Mamma och pappa va hemma i helgen och så ringde mamma till mig och sa lite i förbifarten att de hade städat så nu kan jag ha fest ;) Så jag tänkte ta vara på hennes svaga ögonblick :) nejdå, men vad har ni planerat till fredag?  Tänkte om vi skulle styra kräftskiva? Skulle vara SÅ ROLIGT om vi kunde träffas allihopa, det var på tok för länge sen!!
Ta hand om er så hörs vi <3

Vad önskas?
Postat av: Sofie

Jaaaaaaa det vore toppen! Kräftis kräftis kräftis! :)

Frågan är fredag hur sent alla jobbar för att hinna till en middag liksom? Vene om sara eller lina kanske stänger?

2010-08-25 @ 09:50:47
Postat av: Johanna

jag är absolut på en kräftis!! men det var ju lite snack om utgång också.. så hur känner alla?

2010-08-25 @ 10:20:27
Postat av: Lina

Fan vad du är duktig Steiar :D Men hur fan blev lådan sne?

Fredag blir kalas för mig, jobbar på salonegn så slutar runt 6 =) jobbar dock lördag men va fan :P

2010-08-25 @ 10:21:59
Postat av: Sofie

Vi skippar utgången o kör kräftis? Fast frågan är vad ida säger då.. Men jag skulle iofs tokgilla utgång fredag o kräftis lördag eller tvärtom? :)

Wiie vilken helg ;)

2010-08-25 @ 10:36:29
Postat av: johanna

hahaha, jag är typ för gammalt för att orka sånt! :p kanske prinsen blir lite ledsen också, om jag blir borta fre-sön.. och jag med för den delen. men jag tycker verkligen att vi måste ha kräftis (nu eller vid annat tillfälle) iår! ingen sensommar utan kräftis ju :/

2010-08-25 @ 10:48:58
Postat av: johanna

förresten.. jobbar inte ni?!! :p

2010-08-25 @ 10:49:34
Postat av: sofie

Okej, jaa asså vi borde verkligen passa på att ha en kräftis nu när stella är snäll o kan erbjuda sitt hem liksom! :)

Och om vi då måste välja endast en av sakerna så känns det ju som att man kan flytta på utgången då det går att styra en sådan egentligen vilken kväll som helst.. visst? :)

2010-08-25 @ 14:14:58
Postat av: Sofie

Jorå jobbar för fullt, dricker kaffe o kollar gamla bilder från wasas alla resor o partyn! ;D hihi

2010-08-25 @ 14:15:56
Postat av: IDA

Hej vänner :)



Låter jättemysigt med kräftis. Men det kom så snabbt in på, vilket är helt okej, men jag är upptagen hela helgen så måste banga om vi kör den här! Bio och middag med sara jungmar på fredag och utgång på lördag, trist att va bitterfitta men det är som det e, men vill inte dricka båda dagarna heller =)



Men om det här är enda tillfället så KÖR, jag tänker inte va nån cock.-blocker, och Sara Jungmar kanske är på en kräftskiva framåt småtimmarna lixom!

<3<3<3<3

2010-08-25 @ 21:29:33
Postat av: Sara

haha ida! dubbelbokaren nr 1 ;) vi skulle ju ut den här helgen, du vet löningshelgen :D aja, vi styr utgången någon annan helg! som sofie säger, den kan man ta vilken dag som helst :)



Jag stänger ju självklart på fredag, men jag kan åka direkt från jobbet! om vi köper kräftor tillsammans så kanske några kan sparas tills jag kommer? ;)

2010-08-26 @ 07:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0