Johanna: Som gott och blandat med bara lakrits kvar

Jag känner väldigt blandade känslor inför bloggen just nu. Mest för att jag känner mig så jäkla dålig som aldrig skriver, det har ju hänt massvis sen sist? Men nu är det ju höst snart = skolstart, rutiner, minskat alkoholintag (förmodligen), så det kanske bli lite ordning och reda på taket igen, ändå.

Till dess tänkte jag lista några bra och dåliga saker..

BRA SAKER (i samma ordning som de dyker upp i huvudet):
* Helgen var jättemysig!! Vad lycklig man är som har världens bästa vänner ♥
* Imorgon ska jag luncha med Sara & Sofie! :D
* Ridningen har börjat ♥
   (och vi har blivit en egen grupp igen, precis som förr i tiden:))
* Alla kommande söndagsbruncher med er fina!!!
* Prinsen, förstås! ♥
* Att det är så fint att promenera häromkring
* Solen som skiner
* Att Simon har gett sig tillkänna som en av våra bloggläsare (vilka är ni andra!?)


DÅLIGA SAKER (i samma ordning som de dyker upp i huvudet):
* KI:s framförhållning... (fler ord överflödiga)
* Att min lön kommer vara så gott som slut redan den 27:e,
   för allt jag måste betala..
* När folk inte svarar i telefon under telefontid
* Semester när alla andra jobbar
* KI - igen
* Lönen som kommer ta slut på en gång
* KI...
* Lönen...
* Att inte kunna sluta älta dåliga saker.

Nu tänkte jag äta mellis! Hoppas att ni har det bra på jobbet, min hjärtan! Puss ♥


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0