Fia: En tung dag..

jaha.. o så har sista dagen på jobbet varit. Inte så lite vemodigt det här. Lämna ifrån sig nyckeln, städa bort mina saker från skrivbordet, säga hej då.. Visst, det är ju inte så att jag aldrig kommer att se dom här människorna igen, herregud vi åker ju till Spanien om en vecka. Men ändå, jag har nu officiellt slutat på mitt jobb. Där jag hängt både dag o natt i två hela år. Nu är det slut... Usch, inte alls nöjd just nu. Rätt så ledsen faktiskt.

Vad önskas?
Postat av: johanna

men du. nu har du skola och då hinner vi göra massa roliga saker istället!! typ som imorgon? så kan vi hänga hela em och sen åka till stallet? <3

2010-08-25 @ 10:21:43
Postat av: Lina

Tugnt nu :( de kommer bli bättre när skolan drar igång såklart =) puss vännen!

2010-08-25 @ 10:22:47
Postat av: Sara

<3

2010-08-26 @ 08:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0