Stella - livet är helt okej ändå :)

Hej älsklingar!
Först vill jag bara säga TACK för att ni gjorde fredagen hur bra som helst, jag hade verkligen en toppenkväll och det hoppas jag att ni också hade! Och presenten ska vi inte äns tala om, ni ska bara veta hur nervös jag är, men det ska verkligen bli sjukt roligt att få testa att hoppa med skidor rakt ut i vattnet och dessutom blir det ju en heldag med er <3 Tack igen, ni är verkligen BÄST!
Annars så har Katta bestämt sig för att hon inte kommer tillbaka i höst, så jag har jobb ett år till, vilket känns väldigt skönt. Egentligen hade jag bara tänk att jobba i ett år, men just nu har jag ingen aning om vad jag annars vill göra o så trivs jag så himla bra med att vara fritidsledare :)
Jag har också fått besked om att jag har kommit in på ridledarkursen i sommar :) så jag kommer inte att kunna följa med till Linda i sommar eftersom jag är där då. Så nu är det bara att börja plugga inför kursen, men jag ser verkligen fram emot den!
Och just nu ska jag ju inte heller klaga eftersom jag befinner mig i Åre med mamma, pappa och Ebba :) jag åkte hit med nattåget igår så idag har jag åkt skidor hela dagen. Vädret var väl inte de bästa idag, men men, det är smällar man får ta ;) På torsdag kommer även Daniel och Sanna upp och på lördag ska jag få min 20 års present av Daniel som jag fortfarande inte vet vad det är, scary!
Jag kommer hem på lördag kväll, så jag kommer nog inte att kunna träffa er i helgen :( Men Lina och Sofie, hoppas att ni får det grymt i London!!!
Puss

Vad önskas?
Postat av: Stella

jag förstår inte, det vill inte bli tomrader när jag publicerar, men men, en tjock text blev de

2010-04-14 @ 18:14:59
Postat av: Sara

åh vad kul att allt bara löser sig för dig! Jättekul att du kom in på ridledarkursen! :)

2010-04-15 @ 08:30:22
Postat av: johanna

grattis till kursantagningen! gryyymt ju! :D hoppas att du har det fin i åre hjärtis.. kör försiktigt ;)

2010-04-15 @ 17:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0