Sofie: Tack för igår världens bästa!

Supertrevligt o allt igår! Hade riktigt skoj! Var på riktigt topp humör. 

MEN så hörde en av människorna jag inte klarar av av sig, och genast så vart jag på satans dåligt humör och känner att jag måste göra nå vettigt av denna dag nu nu nu innan jag bryter ihop! GAAAH!  


Åh.. jag vill bara vara med er just nu mina bästa vänner, vad har ni för er?


Vad önskas?
Postat av: Lina

vem hörde av sig? idag eller igår? puss!

2010-04-10 @ 15:38:46
Postat av: Sara

Ja, riktigt bra kväll! :) vad sa personen?!

2010-04-11 @ 10:30:39
Postat av: johanna

jaa, sjukt bra!!! trist att jag inte kunde stanna längre bara :( är också nyfiken, vad sas??

2010-04-11 @ 12:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0