Sofie: KALMAR ! ! !

JESUS vad jag ser fram emot detta!

Nu har jag pratat med bror igen och känner att jag har lite mer koll på allting! Hmm vart ska jag börja..

Kanske med att vi åker på fredag morgon runt 8-tiden. Stellas bil plockar upp Fia o Lina direkt efter besiktningen och lämnar då av stellas föräldrar hemma igen för att därefter bege sig till Alvik statoil och möta upp Saras bil som även har plockat upp mig och Johanna. Hänger ni me? ;) Här lär vi väl köpa med oss en kaffe och sedan bege oss i samlad trupp mot självaste KALMAR! Resan lär ta ca 4 timmar så vi stannar väl någonstans på slutet för o luncha! 



Strax efter klockan 13 lär vi vara framme i lägenheten, nu packar vi upp, gör oss hemmastadda och förbereder oss för en typ "GRILLFEST" nere på en stor gräspark runt 16-tiden. Hit tar det ca 5 minuter att gå från lägenheten, man tar med sig egen dricka, köper käk på nå gott grillställe och lyssnar på skön musik som spelas av lite olika band! 

Efter ett par (förhoppningsvis grymt härliga) timmar där så går vi tillbaka till lägenheten och förbereder oss istället för UTGÅNG! Så här har vi väl lite förfest med ännu mer dricka och nu kan man även passa på att byta om inför kvällen, bättra på sminket, kanske ta en dusch? Ah vad man känner för helt enkelt, och runt 22-tiden nån gång så drar vi iallfall ut! Och då till en festlokal med två barer och ett stort dansgolv, även hit är det endast en 5-minuters promenad! ( och det är ju då förstås hit som vi har köpt biljetter)
NUUU ÄR DET ALL IN! ;)
(ps. om nån undrar så är allt detta anordnat av Studentkåren)


lördagen har vi väl en mysig bakisdag med picnic i någon park kanske? :)
Och strax innan middagstid nångång beger vi oss av hemåt igen..


Jag har köpt 2 vinboxar, en vit + en rosé som alla vi delar på! Sen får var och en köpa med sig vad man vill ha utöver det, alltså cider/öl eller så! 
Det vore bra om vi också får med oss 3 luftmadrasser! (Jag har en, någon mer som har?)
Glöm inte att ta med egna sängkläder och handduk!
Angående bensinpengar så måste vi komma ihåg att spara kvittona så att vi kan dela upp summan mellan alla sen, Tack snälla Sara och Stella för att ni lånar ut bilarna:)


DET HÄR KAN BARA BLI HUR BRA SOM HELST, VISST!

Tror inte jag glömt nämna något.. än så länge haha ;D Men undrar ni något så ere ju bara o höra av er!

Puss & Kram alla hjärtan! <3


Vad önskas?
Postat av: johanna

men fyyyyyyyyyy vad taggad man blev nu!!! ska kolla om luftmadrass imorgon, annars har jag iaf liggunderlag :D tänkte höra om du vet ngt om grillmenyn.. om det finns ngt veg? :p läääängtar som sjutton!!!!

2010-04-27 @ 23:04:57
Postat av: Sara

Jaa, ska bli såå kul ju! :D



asså, jag har en med den har ingen luft på morgonen.. så om ngn annan har vore det toppen, men min kan ju få åka med utifallatt haha ;)



2010-04-28 @ 09:00:31
Postat av: Lina

jag har nada luftmadrass.. har en tunn vanlig madrass ifall att =)

2010-04-28 @ 09:17:12
Postat av: Stella

Jag har en luftmadrass :) men är det någon som har en pump? oh vad jag längtar nu!!!!

2010-04-28 @ 09:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0