Sofie: Bio?

Börjar med den vanligaste frasen i denna blogg, tack för igår det var grymt som vanligt! Dock nyfiken på hur allas kvällar slutade då det splittrades endel mot slutet o om jag minns rätt även lite struligt här o där..
Ikväll är jag sugen på bio eller så, ses o bara myschitchatta lite typ. Sägs? :)

<3

Vad önskas?
Postat av: Fia

Tack själv, hade jättekul! Fram till slutet dåra... Missförstånd, bråk, fylla = bara skit. Blev lite jobbigt ett tag men allt löste sig o allt e jättebra nu :)



Jag ska åka till Stefans föräldrar nu så jag är inte med ikväll tyvärr :( Men vi hörs :)



Puss på er mina fina flickor!

2010-04-18 @ 14:45:21
Postat av: johanna

ååh jag vill också tacka :D är supersugen på att höra hur kvällen slutade för alla?? ;p idag har jag haft fuuullt upp hela dagen, med att flytta grejer, handla, tvätta, packa ned, packa upp etc. galet! blev det ngn bio för er andra? puss

2010-04-18 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0