Sara - valet o kvalet

Det snöar ute! :o Snacka om att det är April! Ena dagen strålande sol och varmt och andra så snöar det...

Ska äta frukost nu och sen blire dea i tre timmar, 11-14. Skönt med korta dagar! Efter det tänkte jag chansa och gå till H&M för att köpa en nyans mörkare färg till mitt löshår och så får vi se hur det går med den saken! ;) Testade att ta på mig det igår och shitt vad mitt riktiga hår har växt! Löshåret var väl typ bara en decimeter längre :)

Sen står jag även i valet o kvalet om jag ska klippa lugg eller inte... Har ju typ alltid haft det och som Lina säger; det är ju en vane sak. Men jag känner mig typ lite naken utan, plus att det är så najs att bara kunna platta luggen och slänga upp det andra i en knut och så har man frillan fixad! Aja, ska tänka lite mer på saken. Om ni har förslag så får ni gärna kläma ur er det! ;)


Lugg eller ej? Det är frågan...

Nä, nu blire frulle! :) Ha en bra dag Ladies! PUSS


Vad önskas?
Postat av: johanna

men du är jö för söt!!!!

2010-04-22 @ 14:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0