Sara: Leedig!


Bilder från gårdagen, Lilla Barkarby

Åh vad skönt
, efter två veckors jobb är det dags för lite ledighet! Det var det som fick mig upp ur sängen i morse, en dag kvar sen är jag ledig! Det var faktiskt det som fick mig genom hela dagen! Dött efter kl 16 inne på dea, två timmar utan ngt att göra, döö trist!

Stella, nu har det löst sig helt för mig! :D Ledig både fredag kväll och lördag, så jag kan gå all in när du ska firas! ;) Känns så jäkla skönt, sen äre ju det med att man tjänar ju inga pengar, men det är ett annat problem!

Imorn ska jag på påsk middag! Vet ej vilken tid, men vi får höras av helt enkelt :) Och Sofie, antar att du kommer imorn ist för ikväll ;) 

PUSS och Kraam, Gla' Påsk!


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0