Sara: hard work work

Japp, imorse kl tio i tio ringer mobilen och dea behöver ha in en som kan jobba! Ovanligt? Nje.. Hon om skulle jobbat hade blivit magsjuk så dom skulle bara ha varit två st om jag inte kunde komma in, och det funkar ju inte! Då kan dom inte gå på rast och då får man lite samvete och säger JA. Men det var rätt lugnt iaf, fick jobba mellan 11-17 och 100% ob hela dagen, så fy skam äre ju inte! Då har jag kirrat in fredagen+lördagen som jag gav bort på endast en dag :)

Hoppas ni har det bra flickor, och grattis till mycket bra placering på tävlingarna Stella och Fia! :) Lina, jag plingar dig imorn och så kanske jag kommer förbi o klipper mig :)

Puss och Kraam

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0