Sara - Fy fan

USCH vad pissigt väder det är ute! Känner bara att hela jag blir helt depp... Tänk vilken inverkan det har på oss människor! Nästan lite läskigt...

Aja, ska jobba idag med eftersom att ingen annan kan, så det blir från 12-20. Hoppas på att det inte blir lika rörigt som igår, ni vet när man gör saker men inget händer lixom... Och sen de sista minutrarna ska man hinna göra precis allt eftersom det måste bli klart! Typ som att fixa schemat, folk ska ta sina sista raster och ställningar ska ner på lagret samtidigt...

S
ka duscha nu och försöka att inte titta ut genom fönstret ngt mer tills jag ska gå utanför dörren! Blir nog ett paraply med idag.



Hoppas ni känner er lite mer uppåt än vad jag gör, jag har inte kul! PUSS

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0