Sara - Fixardag!

Hej allihopa!

Idag har jag en såndär "fixardag" då jag håller på o fixar! Jag har färgat om mitt löshår, det har dock inte torkat än men färgen ser redan mkt mer passande ut! (Det enda är att mitt hår kanske har en lite mer röd nyans än löshåret, men det visar sig! :) Annars får jag väl bara anväda det när det är mörkt ute ;)) Under tiden noppade jag ögonbrynen och nu sitter jag här med en ansiktsmask i fejan! Ska fila naglarna efter jag har skrivit klart och ikväll blire hårinpackning och lååång dusch:) Det är så skönt med sånna hära dagar när man bara får rå om sig själv, det händer inte så ofta! Inte för mig iaf, det är jobbet, det är Simon, det är familjen och självklart ni som jag ska dela upp tiden emellan, och då finns det inte så mkt tid över! Men nu blev det av iaf! :)

Har iprincip bestämt mig för lugg nu. Jag tror det kommer bli bra, ska bara intyga mig lite mer! Sen jälvar ;)



PUSS&KRAAM


Vad önskas?
Postat av: johanna

låter underbart!!!!

2010-04-22 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0