Sara - En mysig dag.

Idag har det varit en såndär bara häärlig dag som man bara vill ha mer av!

Dagen började med lite jobb på minomin. Ganska dött, men ganska skönt i alla fall! Slutade kl 13 och då var det dags för utflykt med Lina och SofieSigtuna plus lunch var målet på kartan och guud så mysigt det va! Det var så fint, såg ut som att man var i en liten by i småland eller ngt liknande.. Förstår varför Sofie är kär i stället!
   För mig och Lina blev det pasta pollo och för Sofie en cesarsallad, mycket gott :) Sen gick vi och satte oss hos Tant Brun(?) och drack "det man vill ha", alltså kaffe för Sofie och Lina och en varm choklad med en stor klick grädde för mig! Där satt vi tills solen gick i moln, sen bar det av hemåt! Detta måste göras om, och då kanske fler kan följa? :)


Stefans födelsedagsfest! - "Fylliga läppar".

När jag kom hem tog jag bilen till Vinsta för att hämta ut mitt körkort, (fy fan vad man ser ut alltså...) så nu är allt med körkortet klart! SKÖNT

Tack för en jättemysig eftermiddag Lina och Sofie, och hoppas att Johanna, Fia, Stella och Ida inte haft en så pjåkig dag heller! PUSS PUSS

ps. glömde kameran i Pärlan, annars hade jag gärna delat med mig av Sigtuna!


Vad önskas?
Postat av: Lina

haha vilka bilder :D:D

2010-04-19 @ 19:11:53
Postat av: soffi

haha aa men eller hur, jesus! ;P



Skulle lägga upp de få bilderna vi lyckades ta idag men hittar inte sladden någonstans, blir galen! Och hinner inte leta mer nu så det får bli en annan dag, imorn kanske:)

2010-04-19 @ 19:59:18
Postat av: johanna

låter underbaart :D

2010-04-19 @ 22:23:48
Postat av: Fia

Låter som om ni hade en jättehärlig dag :)



Vill oxå :( ;)

2010-04-20 @ 11:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0