Lina

Girls jag tycker vi är värdelösa på att blogga, jag är värst! Ska försöka skärpa mig nu och ta kort och lägg upp!
Har rensat kameran precis, finns ju en del godingar! Dels den här..



Ligger i sängen med datorn på magen och kollar Gossip girl!
Imorgon tänkte jag och Sofie dra till sigtuna och spatsera runt, Sara ring mig? visst är du ledig imorgon och vill med!?


Vad önskas?
Postat av: soffi

Håller med! Jag måste framförallt börja ta upp kameran oftare, det var vi ju ganska bra på ett tag men det har runnit ut i sanden nu..



Vilken tid åker vi till gymmet imorn? :)

2010-04-18 @ 20:00:01
Postat av: Fia

Hahaha skön bild ;) kommer inte ihåg när det här var :P

2010-04-19 @ 11:52:51
Postat av: Lina

jaa den är lite skönt! de va när vi firade Lisa =)

2010-04-19 @ 17:23:07
Postat av: Sara

men gud! kommer inte ihåg någon kamera den kvällen! HAHA

2010-04-19 @ 18:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0