Lina som precis städat.

Fullt upp idag på salongen. Alltid roligt, dess värre blir mina fingrar bara värre och värre.
Ska ju till läkaren på måndag, då får vi se vad dom säger!

Efter jobbet åkte jag och bodypumpade lite. Sen hem käkade, duschade och nu precis städat mitt rum som inte såg ut som mitt rum. Ligger och latar mig i sängen nu. Imorgon kommer jag bara vara med Madde hela kvällen. Vi ska fixa deras balkong och dricka vin. Sen jobbar jag på lördag! Vad har alla för planer i helgen?










Vad önskas?
Postat av: Fia

Åh vad duktig du varit Linis! :)



En fråga.. Har du möjligtvis tid för en klippning på måndag? efter att jag slutat..? :)

2010-04-23 @ 09:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0