Lina in kfive!

Står och fifflar lite med håret. Har gyllenelockar nu :)

Vaknat flera gånger inatt av att jag inte kan sära på benen för jag har sån fruktansvärd tråningsvärk i ljumsken/insidalår. Sofie passet i gymmet i måndags har gjort nytta, har riktigt ont, väckte några muskler som sov tror ja.

Snart bär de av till Kalmar, ska bli så bra! Sara har också en bil så bil-problemet är löst!

Är fortfarande i jakt efter SAS, de går sådär faktiskt. Igår hamnade jag i könummer 109. Inte så lockande!

Vad önskas?
Postat av: sofie

haha träningsvärk är skönt så njut nu;) dessvärre får jag ju fan aldrig det längre, känner ingenting i benen och jag lovar jag tog i satan! skumt..

2010-04-21 @ 21:18:10
Postat av: Sara

Åh, måste se håret! :)

2010-04-22 @ 08:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0