Lina..

De är jätte spännande att vi har en resa som "hänger i luften" just nu. Försöker ringa till SAS och boka om våran resa till London. Varannan gång är de upptaget, varannan gång kommer jag fram till telfon linjen och då koplas de bort och sista allternativet ör att man hamnar i kö. De har jag inte lyckats med idag dock men igår va jag ju kö plats 34.

Ska försöka ringa till SAS några gånger till. Sen bär de av till träningen med Soffan sen plockar vi upp Sara och drar till Sigtuna. Mys pys dag =) puss på er girls!

Vad önskas?
Postat av: Fia

Hehe, hata telefonköer! Hoppas ni kommer iväg på resan snart, surt att den behövde ställas in pga vulkanutbrott på Island liksom!



Vilken mysig dag! Vad ska ni göra i Sigtuna? En annan ska låtsasjobba ;) lugn period framför mig...



puss <3

2010-04-19 @ 11:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0