FIA: I brist på annat...

Hahaha vad roligt det kan vara att titta på bilder och fokusera på dom i bakgrunden, om folk inte är medvetna om att fotot tas eller om det de reagerar på helt enkelt inte framgår på bilden. Här ger jag er lite bilder som roat mig ett litet tag i alla fall :) Varsågoda! (VARNING! Det är inte särskilt smickrande bilder som bjuds nu men det är det som är en del av det roliga ;) )

 
Vad gör Stella?!


Ren och skär lycka!


Dansar jag för mig själv?


Varför har Manfred hela fingret i munnen?


Vad tänker Stella på här...?


Och framförallt, vad gör hon här?! ;)


Vad har jag sagt för dumt till Jocke?


Vad skrattar Lina åt tro?


Ehhhh? ;)


Tjaaa, varför inte? Naken ser hon ut o va oxå :P


Jaa, jag säger då det... I brist på annat ;D


Vad önskas?
Postat av: Sara

hahah! mer sånna vill jag se ;)

2010-04-22 @ 14:14:27
Postat av: Lina

riktigt bra bilder!! :D:DD

2010-04-22 @ 20:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0