FIA: Hur kan man sakna någon innan man ens har åkt?

Ja, det är lite konstigt egentligen hur saknad fungerar.. Redan igår kväll var jag lite nere och började på något sätt sakna Stefan. Fast i självaste verket så satt han precis bredvid mig. Det var som om jag började sakna honom för att jag vet att efter den kvällen/natten så kommer jag att få vänta till söndag/måndag innan jag får träffa honom igen (jag vet, det finns telefoner, men det är inte riktigt samma sak…)

Det ska bli jättekul att åka till Kalmar, det är absolut inte det, är skittaggad! Men jag förundras ändå hur man kan börja sakna någon innan man ens har åkt? Vi brukar ju vara ifrån varandra på onsdagar och torsdagar, det är ju egentligen inget konstigt med det. Men just för att jag vet att det kommer bli längre denna vecka så blir saknaden annorlunda och den kommer redan innan. På något sätt. Typ. Så när jag gick upp i morse var jag inte helt nöjd faktiskt. Inte helt.


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0