FIA: Förutom vissa små saker så känns allt faktiskt riktigt bra!

Okej, vi börjar med det som inte känns så bra… Satans förkylning, kan den aldrig gå över?! Håller med det som Sara skrev förut (lite äckligt kanske men förstår verkligen vad du menade med det ;) ) Tar det aldrig slut?? I snart två veckor har jag gått omkring och snorat, hostat, haft ont i halsen (det har dock gått över nu som tur är). Igår hade man t.o.m. lite feber L Egentligen inte så konstigt att jag inte blivit frisk med tanke på att jag inte har vilat särskilt mycket för att bli frisk men förkylningen drabbade mig ju som sagt mitt under tryckveckan så vad gör man! Fast det som jag saknar mest är att jag inte kunnat träna på typ 3 veckor… Vad är det för grej som vi dragit på oss flickor? Vem är den skyldiga till att alla vi har blitt sjuka? ;) Och nu så har jag antagligen smittat ned prinsen min också, det var ju inte riktigt meningen L Hoppas att han inte åker dit!


Sådär, nu till det som känns bra! Vilket är i stort sett resten :P Det börjar bli vår, okej, inte nu när man tittar ut genom fönstret, men om man kollar i almanackan så är det i alla fall så och med tanke på att jag sitter med neddragna persienner hela dagarna så är det där jag utgår ;) Det går bra och rida, Max börjar tappa vinterpälsen (man ska se allt som är positivt!), ansökningen till skolan är avklarad, jag har världens underbaraste vänner och världens finaste pojkvän, Ida kommer hem snart, Hanna kommer antagligen hem imorn och sen så ska vi ju till Kalmar om en vecka vilket ska bli riktigt kul! (eller till Karlskrona som jag trott i stort sett hela tiden…)

Aa, jag skulle fortsätta kunna rabbla bra grejer, men vissa saker kan jag inte ta här… Oj vad nyfikna ni blev nu va? ;) Haha, så märkvärdigt är det inte! Faktiskt, om jag ska vara ärligt, men lite.. ;)


Nää, nu ska vi se vad jag ska roa mig med på denna förmiddag. Hoppas ni har det bra älskade vänner! Merparten av er kommer jag att träffa ikväll hoppas jag :)

Hade tänkt att bifoga någon bild oxå, men hittade ingen bra nu.. Ska lägga upp bilderna från kameran i em så sen kanske det kommer ngn rolig!


Vad önskas?
Postat av: Sara

nyfiken du får berätta ikväll ;)

2010-04-22 @ 14:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0