SOFIE: Tisdag o Lördag!



På lördag?



Vi börjar med tisdag, idag alltså, det blev sol o varmt, helt underbart!
Tänkte höra vad ni har planerat för kvällen? Man kanske skulle passa på o ha en liten utekväll nånstans? Ett glas eller typ haris? What do you say? 


Lördag var det också, nu på lördag så smäller det hos mig! Eller typ. 
Ni är välkomna till mig vilken tid ni än känner för, jag tackar inte nej till middagssällskap! Någon mer som röstar för gemensam middag? Här då förstås! Eller varför inte en till kräftis?  


SVAR TACK! :)
"Här eller på tel, mig kvittar det" höhö.

PUSS


Vad önskas?
Postat av: Fia

Halloj! jag kommer på lördag i alla fall! :D ikväll vet jag inte, har en del saker att fixa.. bland annat att betala en svidande ridräkning och städa mitt rum som inte ens ser ut som ett rum längre... :S Hörs senare!



<3

2009-09-01 @ 16:23:50
Postat av: Johanna

Jag äter gärna middag på lördag!!! :D :D

2009-09-01 @ 19:35:26
Postat av: Sara

Jag tycker att det låter somen utmärkt idé! både middag o party ;)

2009-09-01 @ 20:45:44
Postat av: IDA

Jag vill inte träffa folk nu när svininfluensan har börjat härja :(



SKOJA!

ses på lördag =)<3

2009-09-01 @ 22:35:59
Postat av: Lina

Jag är på middag såklart!

2009-09-02 @ 12:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0