SOFIE: Grym helg!


Fredagar @ steiiars place och lördagar @ soffis! Vår nya tradition tror jag, o ja gillaré!

Åter igen, tack för en grym helg!
Fredagen hos Stella slutade med att alla gick all in även fast planen mer var att mysa o kanske ta ett glas. Men vid kvällens slut var förstås boxen tömd av egentligen allt för få pers. Några av er fick även i er ett par ordagrant välblandade shotar(?)! Denna kväll förlängde våra liv rätt rejält, mycket skratt vill jag lova!

Lördagen. Jag vaknar HALV TRE!! Jag var tydligen oväckbar denna dag; meh jag kan inte göra kommatecken längre? ;; :: inte punkter heller? vafaaan ::
Aja insåg iallfall när jag börjat vakna lite mer till liv att systemet stänger om en kvart! Så på med ett par brallor o kör som en galning(fort o antagligen onyktert) men visst hann jag och tur var väl det; för sen stod det middag här hemma med kära vänner o vin på schemat! Runt 12 snåret blev vi sugna på party o drog till Islandstorget o parta loss! GULDkväll!


NU
är det sängen som väntar, efter en heldags jobb som innehöll en superhärlig terrängritt, trevlig lunch o många glada människor! men oj nu fungerar tangenterna igen? Lagom tills att jag skrivit klart.

Puss o gonatt mina fina!  


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0