SOFIE: Åh jag vill ha fredag!



Jag längtar till o se er alla mina bästa!
Åh därför längtar jag till helgen, för då får man garanterat träffa alla er! Oftast iallafall :)

Så har någon nån bra plan för fredag än så länge? Ett tomt hus kanske? Eller mys på ett trevligt hak? Vad sägs?

O sen lördagen.. när skulle ni ses på reunionen o skulle vi mötas upp senare då eller vi alla komma dit typ?


Lovelovelove





Vad önskas?
Postat av: Anonym

ååh vad fint du har gjort puff <3 <3 jag är på allt!!! :D

2009-09-23 @ 20:43:57
Postat av: IDA

åååh vad du e gullig, vilket fint kollage! Fick mitt att tänka på alla timmar jag tillbringade görandes sånna här i typ nian på oss so åkte upp på playahead hih, bästa suff! Måste dock meddela att jag har plans me syrran på fredag så den dagen går bort! Asså jag tycker vi ska höras på lördagen och kolla stämningen, för ska bi ut på klubb så vill jag absolut ni ska komma men om vi sitter på ett hak hela kvällen kanske det blir lite skumt om ni kommer 6 pers eftersom det ändå e en klassåterträff, tänkte lite på saken och sådär.. men vi kan ju hålla d öppet? :) LOVE U!<3

2009-09-24 @ 12:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0