Soffan: Nyladdad!


Åh jag vill verkligen se alla bilder från Kreta i somras! Usch vad jag e dålig som inte har gett mina bilder till Fia än, har ni andra redan gjort det? Nästa gång vi ses, jag lovar!


Idag har jag iallfall sovit bort min sömnbrist! LOVELY! Men jag har aldrig kännt mig så seg som jag gör nu .. 
Har inte gjort ett skit idag asså, jo stekt pannkakor. Till frukost, hehe. 


Visst bestämde vi landet på fyllan igår? Nästa helg va? Fredag till lördag? ÅH JAG GILLART! Tack för gårkvällen btw ;) 

<3


Vad önskas?
Postat av: johanna

men alltså, nääää-ä :( :( :(

2009-09-12 @ 20:43:08
Postat av: Lina

tror också vi bestämde landet i dimman igår, försöker ta tag i den imorgon HAHA

2009-09-13 @ 02:37:16
Postat av: Fia

Jaa, tjejer! Ge mig bilderna så fixar jag, har nästan glömt bort vad vi har för bilder.. Kanske blir desto roligare då att se dom ;D

2009-09-13 @ 14:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0