Sara: JAAA!!

Nådde mitt mål idag med springningen!!!
Jag hade sattit som mål att klara av att springa hela lilla varvet om jag tränade hårt i tre veckor.  Idag när jag och Sofie springer så säger jag till Sofie att jag inte orkar lägre, men hon peppar på... Mördar-backen kommer och jag klarar mig uppför, det är nästan så att jag ger upp! "Kom igen nu, kämpa" (något sånnt) hör jag Sofie säga, så jag fortsätter och tror att jag typ ska ramla ihop. MEN jag klarade det!! Jag sprang HELA varvet!!

Ett STORT tack till Sofie som gjorde så att jag nådde mitt mål snabbare! (en vecka ist för tre)


Sofie & Sara


Vad önskas?
Postat av: suff

Du e så duktigt sara!

Vi kör snart igen ;) o ännu tuffare!

2009-09-12 @ 17:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0