Sara: En ny vecka med en ny helg!

Hej allesammans! Vill tacka för en återigen grym helg :)

På lördag har FridayGoneBad spelning på Broder Tuck igen! Jag tänkte dra dit (oväntat va?). Men innan så tänkte jag att vi kan äta&dricka hemma hos mamma för dom som vill det :) (min kusin och hennes kille har äntligen fått en lägenhet, så nu är mitt rum mitt igen!)

Alltså, antingen så följer man med mig på spelningen
Eller, äter middag hos mig, men gör något annat efter
Eller, båda delarna!

Det kommer att vara biljettförsäljning till denna spelning, 60 kr kostar den. Jag kan ju lägga ut för dom som vill med och så kan ni bara föra över till mitt konto :)


Det skulle vara jättekul om alla kan på lördag :) Hör av er så snart ni vet ngt! PUSSAR&KRAAMAR

Ps. Det är även spelning den 7 oktober, tänk på saken ;)


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0