JOHANNA: Intro på psyk.

Idag ska jag på introduktion till den låsta psykiatriska avdelning jag ska tillbringa mina kommande sex veckor. Jag är lite pirrig! Det är alltid nervöst att möta den nya handledaren, de nya patienterna och eftersom jag inte har någon större inblick i den slutna psykiatrin i övrigt undrar man givetvis - vad har man att vänta? Håll tummarna för att det går bra för mig :D

Känner mig åtminstone utvilad efter en lugn & skön helg. Snackade skit med klasskamraterna över ett glas vin i fredags och myste med prinsen i lördags, likaså igår. Känns värt att få lite kvalitetstid med honom, eftersom det har varit så mkt annat inplanerat de senaste helgerna.

Förresten, på tal och sömn och vila och sånt. Jag drömde rätt tokigt i natt! Jag drömde att Lina och jag var jätteosams! Vi bråkade över någon fånig liten skitgrej, men i drömmen var det jättestort och jag kände mig jätteledsen. Så i något slags försök att trösta mig själv påminner jag mig själv i drömmen om att; det här är bara en dröm. Lina har ju bjudit över mig på té med omega 3 imorgon. Och sen vaknade jag och kom på att det nog också var en dröm.. ;p Knasigt det där! :D

Vi hörs! Puss & kram, mina hjärtan!
/J.

Vad önskas?
Postat av: IDA

ÅÅH HOPPAS DET GÅR BRA!!

2009-09-14 @ 13:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0