JOHANNA: 090908

Har just kommit hem från dagens föreläsningar; en om drog- och alkoholberoende och en om neuropsykiatri. Spännande! Är sjukt motiverad att komma ut på praktiken nu! Känns om om denna VFU:n kan bli grymt lärorik!

I övrigt rullar dagarna på med de gamla vanliga vardagsrutinerna. Har kommit igång med träningen igen - härligt, men fy i helsike vad tar emot nu i början; upplevelsen av att ha tappat allt man tidigare byggt upp, svett som rinner, träningsvärk som inte kan beskrivas i ord... You name it! Här får man för att ha slappat och käkat bullar i två månader... :/

Just ja! På torsdag fyller min lilla busfarbror till systerson år. TRE år har han hunnit bli.. Vad tiden går fort! Liksom, om han har hunnit blir tre, hur gammal har man inte själv hunnit bli då..? Hur som helst; jag behöver tips på presenter! Vad ger man en treåring i födelsedagspresent? Jag vet att han önskar sig en ambulans och en brandbil... som man ska kunna sitta i... och som ska kunna åka av sig själv...! Kunde vara kul med lite andra idéer också... Hmpf! Så, vad hade ni önskat er om ni var tre år gamla och fyllda till bredden med bus och fantasi? Locka fram era kreativa sidor och hjälp mig! :D

Puss & kram /J.

Vad önskas?
Postat av: IDA

ge honom en kraam, inget går upp mot lite kärlek...



RRRRRRR



hmm ska tänka ur dagens materialistiska barns synvinkel.. han vill kanske ha sitt första gameboy? haha :P Eller typ kläder? en spiderman dräkt? :)

2009-09-08 @ 19:50:58
Postat av: Sara

gud.. jag är tyvärr jättedålig på sånnt där..:(

2009-09-09 @ 17:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0