IDA: Nattmys

Jahapp, då har ytterligare en helg passerat och jag har fakstikt glömt bort hur det känns att ha söndagsångest. Det är fan faaab. Kommer ihåg när jag gick i skolan, vissa sundays kunde vara helt brutala för man inte inte inte ville gå till skolan. Men nu är det liksom bara lugnt :)

Imorgon:
Cykla en mil
Ringa till kommunen om min lön
Anmäla mig till Tanzania
Jobba
Måndagsmys med Boel, Meron och Ville

De två senaste dagarnma har varit riktigt riktigt roliga, men det är absurt hur mkt nya bakissymptom som tillkommer med åren. jag har tillexempel alltid haft förmånen att slippa illamående, but those were the days, min mage har verkligen gått in i strejk mot mitt festande. Helt otroligt!

I fredags så var jag Boel och Meron ute, det var hur roligt som helst. Vi började hemma hos dem och åt middag, förade och dansade massa. Ni ska se de klassiska habesh-axlarna, Meron looks skillad as hell medan jag och Boel mest studsar runt och gör kycklingdansen! Efter det åkte vi till Starlight, en Habeshrestaurang i Fridhemsplan, vi träffade massa av Michaels vänner och fick inte under några som helsta omständigheter betala för någon dricka själva. Enda tråkiga va att jag inte kunde slappna av, för jag och syrran var verkligen enda svenskarna. Sedan åkte vi till Agas och Mohameds nya klubb på Restaurang catellin, massa massa massa folk och vi både drack och dansade, jättefult å flummigt naturligtvis men det är så det ska vara. Blev taxi hem och pizzadag morgonen därpå! Träffade även en kille den kvällen som trodde jag va från Tanzania, eller iaf inte Svensk at all.. haha, roligaste ngnsin eftersom jag inte vet ngn annan än mig som ser så typisk nordisk ut! Vi har messat konstant sedan natten mellan fredag å lördag, han är jätterolig och allt sådant, men jag vet inte hur gammal han är. Det är en issue. Själv hävdade han först att han va 20, sedan kröp det fram att han skulle fylla i april och idag sa han att han gick i trean på gymnasiet men hade gått om eller ngt liknande. Har aldrig bytt nummer med en yngre kille förrut och ska försöka att inte haka upp mig på saken, men grejen e att det är sjuukt mobbat och ljuga om sin ålder och speciellt eftersom vi har pratat så mkt nu, aaaajaa, d e verkligen bara casual och roligt :) precis vad jag behöver!!

Och i lördags  var det smeden-reunion. Det var så himlans roligt, men jag va helt inne i min egen bubbla ju längre kvällen fortskred, kan ha att göra med mängderna alkohol som istjälptes. Hursomhelst började kvällen med att jag, sara, Sandra, janina, Danne, Hampus, Niclas och Anton åt middag och förade för att sedan åka in till Johnnys. Där mötte vi upp en skara peeps så vi kanske blev sisådär 18 pers och det pratades, kissades, dansades och minglades. Sedan kom Alex dit med Carros gamla klass som också hade reunion och så kom Betti me, var jätteroligt att träffa så mkt gullisar på en och samma gång. Tappade såklart bort min garderobslapp och fick betala 100 kr för att få ut mina saker, men Alex tjaffsade med vakten tills jag fick tillbaka dom. Love my soulie, hon e underbar!! Alldeles på slutet toppades aftonen av att bästa VK kom och vi fick iaf en McDonaldsdejt,. mkt mkt trevligt! fast Jojo vi måste ju jobba på det där med den ultimata burgaren??!! Vadå extra ost, stöörsta skämtet, men sista ordet är inte sagt ;p Såklart var det strul med tunnelbanan så alla tåg gick till Alvik så därifrån med det tarre hemåt. Sov ostadigt för att gå upp och jobba 5 timmar idag!

Juste PS, Johanna den här är för dej,: ÖDESMANNEN ÄR KONFRONTERAD! Jag vet att jag ska det redan igår men det är värt att upprepas, och han va verkligen jättesnäll också.. Hihi, säcken knyts ihop :)

Har kollat på 8 PB-avsnitt nu, är skittrött och ska soooooova! Vi hörs ladies, love u !!

ppppzzz<3<3


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0