IDA: mr Virgin

Okej, killen jag pratar med från i helgen kan vara det gulligaste jag har vart med om:

sssss säger:

 

hahaah lyssna

 

om ja inte va packad skulle ja alldrig vågat prata me dej på den där klubben i gamlastan

I got a feeling, säger:

 

haha varför? e du blyg?

sssss säger:

 

jaaa ja e faktiskt de

I got a feeling, säger:

 

mne nee jag tycker ändå inte d asså

sssss säger:

 

svärr ja e de

 

om ja skulle träffa en tjej då måste ja ta me nån kompis

 

aså ja e blyg när de gäller att träffa tjejer men inte annars

I got a feeling, säger:

 

hahaha

sssss säger:

I got a feeling, säger:

 

så vadå

 

om du går på en dejt, så tar du me en kompis

sssss säger:

 

hahaah ja vet inte

 

ja har aldrig gort de haha

I got a feeling, säger:

 

gjort vadå?

sssss säger:

 

alldrig gått på dejt

I got a feeling, säger:

 

och jag som trodde du va lite av en ladies-man

sssss säger:

 

hahahaha



Vad önskas?
Postat av: Sara

Ida... Han är ju bara barnet... ;p

2009-09-30 @ 21:56:35
Postat av: IDA

haha, kan jag bli åtalad för d här e ju frågan!? :P

2009-10-01 @ 11:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0