IDA: Boel, Ville och Meron, min nya familj!

Hej alla sötnosar!

Måste först och främst bara säga HAHAHAHAHA åt "ollandet" av Fias tangentbord! Saknar dej förresten, du har väl inte dumpat mig bara för att du kilar stadigt med din snygga polis-aspirant this days? Gick in på hans bilder på fb (jajamensan va tvungen å bli vän me han pronto, alla era pojkvänner blir automatiskt mina mina vänner det är lixom deras öden mohaha :)) och säger bara grattis my king, va mig en stilig karls du skaffat dig, stoor lycka till!! :)<3

Och nu till mina senaste 36 timmar med min nya familj! I tisdagskväll körde pappa iväg mig till Hässelby gård (jag vet en smula höjden av lathet men valde bort promenaden endast för att jag var sen!) sedan köpte jag och Boel sushi, godis och chips; mm som gjort för världens mysigaste kväll. Dessutom ser jag inte moster Meron som ngt jobbigt längre, hon är jättegullig och hon, jag och Boel ska ut på habeshklubb någon gång innan Michael kommer tillbaka, vi ska äta Ingera oxå vilket är typiskt Etiopiskt. Alltså var det riktigt trevligt att komma till friherregatan och träffa både Ville (numer kallr vi honom Tejve för det är ett så BRA namn helt enkelt, Meron tror jag säger "Teve" och skrattar jättemkt!!) och moster. Kvällen tillbringades med massa svull, filmer och massa massa bus med Tejve såklart. Han är så oemotståndlig. Helt stört jävla fantastisk, man kan inte titta på honom utan att vilja krama så hårt det går, det spelar lixom ingen roll ifall han gör ngt så alldagligt som att sova eller går runt med tungspetsen hängandes utanför munnen och tappar balansen och ramlar helt random. Man vill alltid ge Tejve all kärlek i livet, så bara är det!!

                                  

Morgonen efter gick vi på långpromenad med voffsingen och vi hamnade i stallet där vi träffade Sofie, va jättekul och se dej Suff och fan va hett me naprapaten ;) Hoppas du går dit och fixar massager varje vecka, d där lät hett!! Vi fick dessutom lov att släppa Ville i ridhuset eftersom han inte är tillräckligt uppfostrad för att kunan gå lös i vanliga fall. Oj vad kul det var! Roligast var när han skulle gräva ner sin pinne i torvet men endast lyckades med att göra gropar efetr gropar, men han glömde lägga ner pinnen innan han fyllde i dom. Väl hemma började vi kolla på Prison brek-boxen, va hur bra som helst vi va helt into it tills vi kom till andra skivan och den va trasig och likaså de kommande :( fatta antiklimax, jävla malaysigabox! Framåt kvällen kom Meron hem och de övertalade mig att sova över en natt till, vilket jag gjorde! Ännu en gång vare tevemys hela kvällen med ännu mer godis (mitt nya liv börjar på måndag!) MYSPYS!

Och idag jobbade Boel så jag och Grisen (kär hund har många namn) har umgåtts fram tills nu typ :) Gick en timmas promenad i morse och satt ute och solade på balkongen. Han älskar att sola!!

 

Det skönaste var att min mobil dog redan natten mellan tisdag och onsdag så har vart helt avskärmad från stressen och verkligheten. I like this bubble!

Nu ska jag äta något, dammsuga och sticka till jobbet! Back to regular style, waaah!

pppzzzz<3

 


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0