IDA

Kollade på 12 prison break-avsnitt igår på rad, somnade 5! Och idag e mitt huvve och ögon helt fucked up, asså känns som jag inte e me i min egen kropp typ, att den styrs av ngt annat å d enda min hjärna kan bearbeta nu är Scofield och gänget, som sagt. jag kommer bli psyksjuk. MEN DET ÄR SÅ LÄTT VÄRT DET!

Ikväll ska jag och Erika ses hemma hos henne och prata resaaan, kul kul kul. Och jag sitter och samlar mod för att ringa upp arrangörerna. Ska ställa lite frågor, typ hur stor anmälningsavgiften är, vad flygpriset ligger på, ifall det blir svårt att åka som vegeterian, ifall jag och erika kommer ha samma program den första månaden och så vidare.

Dansade lite idag och kände att jag är stelare än stelast, måste måste måste bärja stretcha mer!!!

Helgen:
Fredag: Habeshklubb med Boel och Meron, alternativt rulla vidare till Mohameds nya R&B-klubb senare :)
Lördag: Reunion med smeden!! =)

Nu ska jag äta pannkakor, ringa det viktiga samtalet, motionscykla, plugga matte och sedan pysa iväg mot Spånga :)

pppzz babies <3<3

Vad önskas?
Postat av: soffi

12 AVSNITT på rad?! du e fan inte klok, jag hade haft ångest i en vecka om jag hade gjort så haha!



hoppas vi ses i helgen! :)

2009-09-23 @ 18:31:10
Postat av: IDA

hahaha jaa men d e ju så braaa!! :)

2009-09-24 @ 18:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0