IDA: :)

Vet inte varför men jag känner mig bara som en glad människa. Och jag ska faktiskt erkänna en grej som bara bekräftar det faktumet att jag håller på att bli gammal på riktigt: Det är så sköönt att den här helgen har vart nykter! Har gått till jobbet med sömnbrist två dagar i rad nu, och visst man är trött men det är så himmelens skönt att inte göra det bakis, och så känner jag mig ansvarsfull som inte slösat pengar på sprit och vigaretter nu när jag måste spara inför Tanzania! Har ätit bra mat, har börjat med Becelsmör och Danskt rågbröd, haha... Såfort förkylningen ger med sig så ska jag börja gå alla mina tänkta friskispass också!

På onsdag blire lunch med bästi och på kvällen ska jag och Erika ses, hon ska nämligen verkligen me på Afrika-äventyret, skitroligt! Det börjar bli slag i saken. Jag kommer åka. Det känns great!! :) Har pengarna till inbetalning och flyg, plus att Gula febern redan är fixad sen gambia och Boel har två Ducoral i kylen som jag får använda (haha sara och Jojo ni minns smaken av den halvtackiga hallonsodan!!). Alltså är det bara Twinrixen och Malariatabletterna som ska kirras på den fronten! Än är det mkt kvar men bollen är i seriös rullning, önskar att det var januari nu!!!!!

Och så fick jag träffa Er gullisar igår, va jättetrevligt även om det inte var så himlans länge, men bättre det än inget. Verkar som ni hade en riktigt skön natt, sounded lovley! :) Att Danne var där var en riktigt nice bonus, länge sen jag såg honom och ser fram massa mot reunionen på lördag!

Tror mitt förhållande till Michael Scoefield (fast egentligen vill jag bara ligga med Sucre) är mkt mkt mkt bra för min hälsa, eftersom jag hellre kollar på boxen än att gå ut och röja!

Plus att jag kan festa på lördag med gott samvete eftersom jag då:
1. Inte har rökt elelr drucki på två veckor
2. Har sett klart första säsongen på PB!
3. Har fått lön
4. Får träffa alla mina gamla älskade smedengullungar, och i goda sällskap ska man minsann ta sig ett järn och massa tequila-shots ;D

Nu börjar R vakna så ska kaöva upp ärmarna och göra dag av den här dagen med :)

PPZZZ<3<3


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0