FIA: Lite diverse, och LORD! ;)

Nu har vi fått iväg alla tidningar till tryck så nu börjar tiden med nickande huvud och ännu mera kaffe (= fler toalettbesök). I vilket fall är det i alla fall skönt att det är över för denna gång, we made it once again! Nu kanske jag kan återgå att bli normal människa i 3 veckor ;)

Helgen var jättetrevlig som sagt och jag har inte kunnat sluta tänka på Soffis tidigare inlägg, längtar till jag får höra hela storyn (fått lite aptitretare nu...) Herregud, vad knasigt, komiskt, pinsamt det blev ;)

Igår tog jag det jättelugnt, gick hem tidigare från jobbet, hade ingenting o göra, var jättetrött o huvudvärken dunkade. Åkte hem till Stefan sen och tog det lugnt där, jättemysigt! Kom till sak! Ja ja.. I morse så skulle han gå upp tidigare än mig, jag vet inte vad det är men måste erkänna att det är så skönt att kunna sova ett tag till när någon annan måste gå upp ;). I alla fall, han går upp tidigare o håller på o fixar iordning sig för att sedan komma in och ge mig en hej då-puss. Kisar lite, tittar upp. Och han har polisuniformen på sig. Jag säger bara LORD! Ja, ni förstår. Man brukar ju säga att det är så hett med män i uniform och jag lovar det är inget skröna! Stöööört hett! Lord, lord, lord. Och så går dom i skolan?! Ja, jag säger då det :P

Hoppas ni får en bra dag allihopa! :)


Vad önskas?
Postat av: Johanna

Vad mysigt det låter!!! Och jag säger bara indeed!!! Det var det (enda) bästa när prinsen gjorde utstickaren till militären. Uniformen och Sergantbrickan - love it! :D

2009-09-22 @ 14:24:39
Postat av: IDA

jaha nej men det känns inte alls orättvist att du vaknade och fick se en het uniformsman, jag menar jag har ju faktiskt Sipper!!??!!?? han slår ju ut alla ;) // bitterfittan numero ono

2009-09-23 @ 13:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0