FIA: Inte så mycket för mig just nu.

Känns som om det var längesen som jag skrev här.. eller det kanske det inte är, jag vet inte riktigt..

Sitter på jobbet, har ganska långtråkigt, inte så mycket att göra. Snurrar lite på den roliga pallen (som jag ska ta med tillbaka till dig Stella, don't you worry :) ) Funderar på att ta ett päron, eller ska jag kanske spara det till i eftermiddag? hmmm, vilka problem man har ;)

Onsdag, snart helg igen. På fredag är inget speciellt bokat va? Lördag - Broder Tuck. På söndag ska Stefan komma hem till mig for the first time, vi ska äta middag med mor o far :) Märkte att han var lite nervös för det igår, så söt :P Jag ska ju dock inte säga så mycket för det var ju jag med när jag skulle träffa hans päron, men se så bra det gick ;)

Suck, what do do? Några förslag på vad man kan göra för att fördriva tiden lite? Tänk nu på att jag inte kan sitta inne på facebook eller liknande ;) Måste alltså vara något som jag kan göra antingen i smyg (!) eller något som faktiskt kan göra någon nytta (och det vore ju faktiskt bra!)

Ikväll blir det ridning, längtar dit. Är faktiskt ganska kul att rida runt på lite olika hästar men det som man saknar är ju det här när man håller på o fixar, pysslar, lindar, har egna saker.. Jag vet att jag låter som tolv men dessa saker hör ju lite till liksom :P

Nej, back to work! Ska roa mig med att försöka googla lite och försöka hitta någon bild ;) Har ett jätteroligt videoklipp som jag skulle vilka lägg upp men vet inte hur man gör :(

So long my ladies! <3


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0