FIA: Föreläsning på kontoret...

och då inte vilken föreläsning som helst! Gustav Morin, Viktor och Calles kompis, hade en presentation om målmedvetenhet och om att kunna klara saker man inte tror att man kan klara. Han har seglat Volvo Ocean Race. 9 månader på en segelbåt. I 40 graders värme, iskyla och storm. Han var förutom sailor mediaman på båten och vi fick se massa filmer och foton, hur coolt som helst! Båten kunde vara helt under vatten ibland :S

Alla satt som trollbundna. Inte gjorde det saken bättre att han var en hunk med armar stora som mina lår (och då är inte mina lår i sin bästa form). Slår man upp muskelknutte i ordboken kommer en bild upp på honom. Lord alltså! Daniel berättade sen att han aldrig gymmar. Så klart! Det som han pysslar med är att dra i tampar o linor, hissa segel o sånt. Jag säger bara - bra gener! ;)

Denna bild är dock inte till hela hans fördel... Om man nu kan säga så ;)




P.S. Är det bara jag som tycker att han liknar "David"?? :P


Vad önskas?
Postat av: Sara

Vem är david?

2009-09-10 @ 12:00:07
Postat av: Lina

han är lik "david" i know!

2009-09-11 @ 10:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0