Stella - landade i sängen 20 över 7... inte helt okej

Haha vad fint Sara och Ida skrev här i bloggen inatt, ni är underbara <3

Igår firade vi som sagt att Sofie fyllt 21 och det var en hejdundrande rolig kväll ska ni veta! Supergod middag, och då menar jag verkligen De.... wait for it wait for it licious :) Mysig kväll med massa snack och trevliga människor, tack Sofie!

Det härliga var iaf att när jag äntligen skulle pallra mig hem så hade bussarna börjat gå igen så vi kollade upp en buss, men självklart så gjorde Andreas (Andersson) att vi missade den genom att börja gå åt fel håll, så det var bara att knata hem iaf. Men det var en trevlig promenad med djupa diskussioner ;) Jag landade i min säng 20 över 7 och somnade direkt om man säger så :)

Men som sagt, man mår verkligen inte på topp idag men det är det nästan värt eftersom kvällen var superbra! Jag ska nog följa Saras exempel och krypa ner i sängen igen...

Tack för en underbar kväll tjejer, ni är bäst <3 

Vad önskas?
Postat av: suff

hahahah fan stella vi som var så stolta att vi lyckades pricka in morgonbussen så bra !



Jasså, djupa diskussioner? De vill jag höra med om nästa gång vi ses;D

2009-11-21 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0