SOFIE: Så var man tydligen 21!

ÅH VAD JAG ÄLSKAR ER VÄNNER! TACK tack tack för allt igår! Det var verkligen hur trevligt som helst, hur bra får vi ha det tillsammans egentligen? :) Underbart att ni alla kunde komma, och jag hoppas verkligen att ni hade precis lika trevligt som jag! <3 

Kvällen slutade rätt så tidigt, på morgonen alltså, innan jag slockna i sängen efter att ha städat klart så vinka jag över åt grannarna som satt o käka frukost.. 
Väcktes därefter av mina parents som kom hem runt 11, "har du redan vart uppe eller? Diskmaskinen e ju fortfarande igång?" ..

Somnade om ett par timmar till, sen var det dags o fixa lite för att strax ta emot nästa gäster, så det blev en till trevlig kväll med kärt folk, god mat o fina presenter!


PUSS KRAM GODNATT


Vad önskas?
Postat av: johanna

tack själv hjärtis!!! tänk om man alltid kunde ha det sådär ;p

2009-11-22 @ 10:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0