SOFFI: PACKAR!!



Yes, imorn bitti är jag påväg mot TENERIFFA!
Det kommer bli en välförtjänt resa med sol, bad, sömn o god mat, lovely!

Puss o kram på er mina söta vänner!
Åh jag kommer sakna er<3



ps. helgen den 20-21 kommer vi fira mig nån av dagarna, så hoppas ni kan då? :) 
 


Vad önskas?
Postat av: Sara

Du får ha det så jättebra gumman!! Är jätteavis på dig.. :/ Du får ta o sola, bada o äta gott för mig med!! ;) PUSSPUSS <3

2009-11-02 @ 23:17:07
Postat av: johanna

men ååh. blä. eller ja, fint & mys för dig men man är ju lite avis.. och värst av allt, så kommer man ju sakna dig puff!!! hoppas du får det kalasbra <3 puss

2009-11-03 @ 09:48:57
Postat av: IDA

saknar dej redan soon-to-be-pepparkaka <3

2009-11-03 @ 23:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0