Sara: Jag gjorde det!

Jag har skickat in ansökan till provet på Calle Flygares Teaterskola! Kommer att få papper under veckan där det står vad som kommer att ske under provet och vad jag ska läsa upp osv! SHITT


Källa:
http://www.calleflygare.se/teaterlinje.html

Jag tänkte göra detta för kul skull och för att se hur det går till och så där, har verkligen inga höga förväntningar och dessutom så har jag inte råd att gå på skolan än iaf (84.000 för två år)... Men kul skare bli!! :D


Vad önskas?
Postat av: johanna

BRA! Grattis, eller vad man ska säga! :D Sjukt stolt över dig!!! Kan fortfarande följa med på audition om jag är ledig!

2009-11-23 @ 17:12:26
Postat av: Anonym

BRA GJORT SOULPALE, TUMMEN UR ARSLET ÄR GREJER DET! ÅH vad roligt nu blev jag helt hispig för din skull, du e så grym hjärtat! och jag vill oxå följa me på audition om d går, ska ta den där Johanna under armen :) ska göra ett stiort lakan som det står "Sassa brassa mandelmassa" på och sitta fixa cheerleadningdans :D <3<3

2009-11-23 @ 18:15:30
Postat av: Sara

haha! vad gulliga ni är <3

2009-11-23 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0