Sara: fort gåre!

Först vill jag bara säga till Ida - Sluta tänk så mycket, han gillar dig!

För det andra, fasiken vad tiden går fort nu alltså! Det var september nyss och om två veckor är det december :s Jag tycker att det är tid för oss att börja spåna lite om vad vi ska göra på NYÅR :) Jag har redan börjat tänka på klänning, skor, smink och hår, haha! Men lixom ska vi hyra lokal, eller ska vi äta middag hos någon och sedan dra vidare, eller vad vill vi göra? Tycker att vi alla ska ta en fika någon dag och prata lite om det, det skulle vara jättemysigt!



PUSS på er flickor och så hörs vi :) ♥


Vad önskas?
Postat av: johanna

myyyycket bra initiativ!!!

2009-11-16 @ 20:16:02
Postat av: IDA

<3 fina du, men det gör han verkligen inte!

2009-11-17 @ 10:00:42
Postat av: Fia

Låter som en bra idé tycker jag! :)

2009-11-17 @ 10:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0