Och idag är de Söndag!

Vissa jobbar, vissa myser i sängen!? Jag har möblerat om mitt rum iaf och varit på IKEA. Där va man ensam. NOT. Ska snart hoppas jag åka till Sofie och hämta en tv. Då saknas bara en tv-bänk som va slut på ikea, sen är rummet klart.

Som Nicole sa när vi stötte ihop på ikea.
- Lite förnyelse istället för att flytta hemmifrån, haha.

Vill så mycket nu. Vill dra till Thai i Februari och nyss kläckte mamma och pappa att vi ska till Åre i vår och så vill man ha lång semster i sommar OCH flytta hemmifrån. Blir kanske ingen thai om de blir Åre. Undrar vart mina miljoner gömmer sig!? Tycker de vore läge nu, som igår när jag städade, hittade jag tusen spänn i en burk jag glömt bort, se där!

Money honey!


Vad önskas?
Postat av: IDA

din lyckliga jäverl en annan hoppar av glädje för en tjuga :P

2009-11-23 @ 00:38:50
Postat av: Sara

Ooh! Jävlar vad najs!! Vill oxå (håller tummarna och hoppas) !!

2009-11-23 @ 14:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0