Lina vill säga grattis igen..

... till födelsedagsbarnet idag, Sofie!!
Hoppas du har haft de en fin fin dag. Har inte hunnit med nått spontan besök idag tyvärr =(
Du fick ett när du kom hem från värmen iaf ;D

Fullt upp + att man är sjuk. Praktik 10-14 idag på åhlens city. De sög kuk! Stog och vek julkartonger i 2 timmar, resten ingenting. Och tok förkyld. Sen vidare till NK. Sminkade ungar på ett event med bla Alcazar och vincent shoe store. Halv kul, jävligt saftigt med kändisar iaf. 

Måste ju visa bilder från min nyinköpta kamera också..
Och alla vänner vi ses imorgon! de ska bli otroligt skönt och kul!!!  


Såhär kan de se ut en morgone på kungsholmen!


Vad önskas?
Postat av: Suffe

Tusen tack lina! :)

Ja precis, plus att jag fick spontanbesök med pannkakstårta till frukost en gång gullis:D



Hahaha såna där bilder vill vi se fler av här i bloggen, superskoj!

<3

2009-11-19 @ 20:55:47
Postat av: Lina

haha men precis!!

jaaa de kommer bilder nu, när jag har en kamera :D imorgon blir de bilder på bror din :D

2009-11-19 @ 21:25:25
Postat av: IDA

hahaha va roligt du e sminkad precis som en persisk tjej typ :) very nice!!! <3<3<3<3

2009-11-19 @ 23:18:45
Postat av: s

Men guud, jag förstod inte att första bilden var du lina HAHAHA.. kände knappt igen dig, fast jag sett dig som brunett ju...

2009-11-21 @ 11:53:34
URL: http://saara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0