Lina tackar för en grym fredag!

Tack för allt Suffe. Tror ja mådde bäst igår, om jag fattar de rätt!? Speciellt idas sms, så jävla klockrent! Jag va upp vid halv 12 tiden efter att ha legat och dragit mig ett tag. Gick sedan till Sofie för att hämta bilen och sen iväg till Madde och sminka och fixa hår. Dom skulle på överraskningsfest till hennes pappa. Riktigt bra planerat, han mistänkte ingeting!

Sen flängde jag in till stan och hämtade päronen som åkt birka paradise. Sen åkte jag bara hem käkade röjde i mitt rum och somnade halv 10, en lördag? Skönt men sjukt! haha..

Sitter och kollar på bilderna från i fredags och jaa. De är väl inte så mycket av värde. En och annan haka!? Två st är nog skyldiga, men frågan är om dom minns?

       

Dehär va typ de ända av värde från kameran..
vet inte om dom personerna på sista korten känner sig träffade!? ... Verkar som ni hade trevligt iaf, haha.


Vad önskas?
Postat av: johanna

jag mådde faktiskt rätt bra ändå! men jag drack tre glas vatten på kvällen också.. grymt stolt över mig själv!

2009-11-22 @ 23:14:02
Postat av: IDA

JHAHAHA VI HADE SKITTREVLIGT :P men varför kan man intekolla på bilderna i större format? :P

2009-11-23 @ 00:40:01
Postat av: becca

Festbilder är alltid underbara, så grymt kul att kolla igenom sådär dagen efter :)

2009-11-23 @ 01:04:54
URL: http://rebeccalundberg.blogg.se/
Postat av: Sara

haha! verkligen ;)

2009-11-23 @ 14:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0