Lina in kfive fashion house!

Efter att ha sovit hela dagen igår, menar verkligen hela dagen, gick från sängen halv 4a. Och somnade halv 10 på kvällen känner jag mig rätt utvilad!

Det står absolut inget vettigt i kommande stycke, läs om du vill!!

Hunnit med kursen i morse såklart. Idag blev de kvälls make up. Så står med lösögonfransar måndagen till ära! Iaf tillbaka till i morse. Znoosade såklart en gång för mycket så man får sådär tok bråttom. Kastar i mig frukosten för att hinna göra mitt kaffe som jag tar med i min trendiga termos mugg. Springer till bussen 10 i 7. Ja, jag hann med bussen och kom helt i god tid. Men när jag kommit på bussen och ska sätta mig ner har jag ju min 10 tons tunga väska på axeln så den dunsar i golvet och tar samtidigt med min trendiga tremos mugg ner på golvet och ja kaffe i hela bussen, ni vet allt åker fram och tillbaka beroende på hur bussen åker. Allt kaffe på golvet och jag höll på att somna på genomgången. Ingen bra start på morgonen, tyvärr, bättre lycka nästa gång!


Vilket fall kan jag ju upplysa alla som är intresserade av IDOL. Jag är inte intresserad men kommer finnas på plats ändå. Idol kommer till K:fem med sin samlingsplatta Onsdag den 18/11 kl 17.00.
Tro de eller ej, alla är välkommna, tv, radio och tidningar, de kommer bli kaos!!


En och en halv timme kvar tills vakten ropar för stängning
. Ska försöka roa mig, ringer nog till moggisarna på övervången och ser om de händer något spännande. Sen hem för att svicha till brorsan och madde!

XOXO LINA!!

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0