Lina från skolan..

Igår va de 60-tal på schemat och idag 70-tal. Vad man kan göra med lite smink.
 Tur att man inte levde på den där tiden!! haha



Här har min lärare sminkat dom två olika sminningarna under 70-talet.


60-tal


Jag har sminkat Josefin med två olika 70-tals sminkningar.
Här ser man verkligen skillnad på vad man kan lyfta ett ansikte om man lägger skuggor/färger på rätt plats.
Hon ser helt sned ut, men hon är rak från grunden :D


Vad önskas?
Postat av: IDA

HAHAH asså dwet va ju galet coolt ändå, minus den där läppennan skulle jag kunna gå ut i alla sminkningarna jag lovar, men jag ska ju alltid vara värst å andra sidan :p Fan säg till om du behöver träna Lina jag e din anytime :) kyss<3

2009-11-24 @ 15:18:27
Postat av: Lina

jag behöver träna massor!! men har inte tide för de nu tyvärr, de får bli under jul då jag har jullov ;D;d

2009-11-24 @ 17:08:51
Postat av: Anonym

haha vadå jullov?! d e ju soo last last year, men im up 4 it :) puusss

2009-11-24 @ 17:17:28
Postat av: Sara

jag kan oxå tränas på ;)

2009-11-25 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0